PRZEDSZKOLE I ŻŁOBEK Z INNEJ BAJKI


"Jeśli szanujemy dziecko i podążamy za jego możliwościami to może ono zrobić więcej, niż od niego oczekujemy, a wszytsko co dziecko potrafi - nauczycielowi zrobić nie wolno" Helen Parkhurst

Get Adobe Flash player

Vinaora Visitors Counter

1015269
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
1485
4052
26416
959071
78502
130219
1015269

Your IP: 3.228.24.192
2019-10-19 09:10

6:30-8:45 Schodzenie się Dzieci

Czynności porządkowe i organizacyjne. Konsultacje indywidualne z Rodzicami. Zabawy dowolne. Wspieranie rozwoju dziecka poprzez zabawy i ćwiczenia, prowadzone pod kierunkiem nauczyciela. Indywidualna praca z dziećmi..

8:45-9:00 Przygotowanie do śniadania

Czynności samoobsługowe i higieniczne. Wdrażanie zasad higieny.

9:00-9:25 Śniadanie

Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie porządku wokół siebie, zachowanie prawidłowej postawy.

9:25-9:30 Wdrażanie czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania. Mycie zębów.

9:30-10:00 Zajęcia dydaktyczne

Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie zajęć wynikające z podstawy programowej.

10.00-10.15 „Witaminka”. Spożywanie soków, owoców i warzyw. Uświadamianie dzieciom wartości zdrowego odżywiania.

10.15- 10.45- Zajęcia dodatkowe wynikające z tygodniowego planu zajęć.

10.45 11:00 Przygotowanie do zupy. Zabiegi higieniczne. Czynności samoobsługowe. Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania.

11.00-11.30 Zupa. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie prawidłowej postawy. Rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami.

11.30-14:00 Zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym w sali.

14.00-14.15 Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne, przygotowanie sali, stołów, rozłożenie sztućców.

14.15-14.45 Obiad. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie prawidłowej postawy.

14.45-15:45 Spacery na świeżym powietrzu, zabawy na placu zabaw, wspólne bajanie i śpiewanie. Zabawy stolikowe. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań. Prace indywidualne z dzieckiem.

15.45-16:15 Podwieczorek.

16.15-16:45 Gry i zabawy ruchowe inicjowane przez nauczyciela

16:45-17:30 Dowolna działalność dzieci, zabawy w sali lub na powietrzu. Kontakty indywidualne z rodzicami.

Najnowsze zdjęcia

24.07.19-18.jpg

Kalendarz

October 2019
S M T W T F S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

CIEKAWOSTKI I PORADY...

  • Małe dzieci w terapii osób z demencją

    Muzyka dobrze wpływa na osoby cierpiące na demencję. W tym projekcie do dźwięku dodano kontakt z człowiekiem. I to bardzo małym.


  • Uzależnienie od chipsów

    Gdy ktoś przyzna w towarzystwie, że ma problemy z alkoholem albo nie może rzucić palenia, nikt nie zareaguje śmiechem. Uzależnienie od chipsów zwykle jednak budzi ogólną wesołość, mało kto traktuje ten temat poważnie. A szkoda.


  • Czy łatwo uprowadzić dziecko?

    Joey Salads to człowiek, który z uśmiechem na twarzy porwał z różnych miejsc całkiem pokaźną liczbę dzieci. Po co to robi? Zobaczmy.


Copyright © 2019 Z INNEJ BAJKI  Rights Reserved.